Senaste nytt

Tråd för diskussion om USA immigration

Axelzon

Medlem
Har Newark fått samma immigrations service som man har på Washington/Dulles. De där automaterna som man registrerar sig vid ankomst?
 

Steve

Medlem
Har Newark fått samma immigrations service som man har på Washington/Dulles. De där automaterna som man registrerar sig vid ankomst?
Såg inga automater, var manuell kontroll för två veckor sedan på Newark, dock genom på 5 minuter nör jag anlände med SK 903.
 
  • Gilla
Reactions: JSQ

Axelzon

Medlem
Såg inte en ända automat på Newark, men den behövdes inte idag heller. Jag var först ur planet och det var inte en enda människa i kön hos immigration, carry on luggage gjorde att jag satt i bilen 10 minuter efter att jag lämnat kabin! Nice Nice
 

palmen

Moderator
Skärpning för fan! Nyss ankommit LAX, 6 bås öppna och före i kön 2 A380 från Korea... Nytt pass så kan inte nyttja automaterna. Får se om det här tar över 2h...15 minuter köande redan och kön har rört sig 5 meter
 

jumbooze

Medlem
Skärpning för fan! Nyss ankommit LAX, 6 bås öppna och före i kön 2 A380 från Korea... Nytt pass så kan inte nyttja automaterna. Får se om det här tar över 2h...15 minuter köande redan och kön har rört sig 5 meter
du använder väl inte telefonen i kön där? ajabaja :cool:
 

Johanna

Medlem
Skärpning för fan! Nyss ankommit LAX, 6 bås öppna och före i kön 2 A380 från Korea... Nytt pass så kan inte nyttja automaterna. Får se om det här tar över 2h...15 minuter köande redan och kön har rört sig 5 meter
Det kunde ha varit värre. Det kunde ha varit 2 plan från arabvärlden.
 

palmen

Moderator
Fick en utskällning för jag inte hade pass och immigration form i handen. Tydligen är det jag som håller upp kön för att jag inte är redo... Fick bita mig hårt i tungan för att inte säga något tillbaka om att jag inte behöver visa dessa närmsta 2h...
 
Toppen