Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

David

Medlem
Andra priser från ARN när jag kollar:
ex-ARN_w11.JPG

Och här är GOTs.
ex-GOT_w11.JPG
 

thunder

Medlem
Om det kommer en kampanj på plus som är billigare än en bokning man redan har, kan man då boka en ny likadan och ha dubbla bokningar och sedan avboka den gamla som var dyrare? Eller måste man först avboka och sedan boka den nya och riskera att priset hinner stiga?
 

igelkotten

Medlem
Om det kommer en kampanj på plus som är billigare än en bokning man redan har, kan man då boka en ny likadan och ha dubbla bokningar och sedan avboka den gamla som var dyrare? Eller måste man först avboka och sedan boka den nya och riskera att priset hinner stiga?

Borde väl inte vara några konstigheter alls? Har jag gjort någon gång för några år sen, i den orndingen som du funderar på är jag rätt säker.
 

SNIFF

Medlem
Borde väl inte vara några konstigheter alls? Har jag gjort någon gång för några år sen, i den orndingen som du funderar på är jag rätt säker.
Det kan du. Men om en natt passerar kommer systemet att avboka någon av dina biljetter p.g.a att det inte tillåter dubbla biljetter.

Jag råkade ut för det när jag ville flyga hem från Visby och gjorde ungefär som du. Jag ringde kundtjänst som löste det åt mig.
 
Toppen