Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Axelzon

Medlem
Är där 5 uppgraderade maskiner nu, hur många återstår. måste erkänna att jag har dålig koll!
Har en flight till Narita i April, gamla kabinen då jag valde seating... Hmmmm
 

SK1989

Medlem
Är där 5 uppgraderade maskiner nu, hur många återstår. måste erkänna att jag har dålig koll!
Har en flight till Narita i April, gamla kabinen då jag valde seating... Hmmmm
5 A340 är uppgraderade och 2 återstår. OY-KBC kommer uppgraderas i Maj och OY-KBD i Juni.
 
  • Gilla
Reactions: WTP

floop

Ny medlem
Reste i en nyrenoverad A340 på SK901 CPH-EWR igår målad med Star Alliance färger och inte SAS. Vilket lyft jämfört med gamla stolarna i C.
 

DHXSTHLM

Medlem
upload_2016-3-29_10-7-48.png


Åker SK997 från CPH-Shanghai (PVG) senare idag, men får upp denna seatmap? Kan väl knappast stämma... Enligt seatguru finns det så klart "F" raden också, men jag kan inte välja den? Någon som kan förklara? Planet är en A340-300 (343).

Någon som kan förklara?

Brukar annars välja rad 1 där det går, men tänkte testa rad 9 nu för att ses om man får någon "minikabin" känsla... värt det?
 
Visa bifogad bild 50758

Åker SK997 från CPH-Shanghai (PVG) senare idag, men får upp denna seatmap? Kan väl knappast stämma... Enligt seatguru finns det så klart "F" raden också, men jag kan inte välja den? Någon som kan förklara? Planet är en A340-300 (343).

Någon som kan förklara?

Brukar annars välja rad 1 där det går, men tänkte testa rad 9 nu för att ses om man får någon "minikabin" känsla... värt det?
Velg heller rad 10. Partallsrader er mer private med bordet mot midtgangen og direkte tilgang til vinduet. I tillegg er det noe mer benplass.

Har ikke prøvd minikabinen, men tenker å gjøre det til Shanghai neste uke når oppgradering (OT/CU/poeng) går gjennom, om det fremdeles er ledig.
 
Toppen