Senaste nytt

Vad har du för armbandsur?

Anfield

Medlem
35785ecd809bca4c993b30fd8cec37a8.jpg
.

Fånigt nöjd med denna !
 

aryx

Ny medlem
Specifications
Brand: Breitling
Type: Montbrillant Legende Gold/Steel
Reference number:C23340
Year: 2013
Movement / caliber: Breitling Cal. 23 Basis Cal. ETA 7750
Winding: Automatic
Waterproof: 30 m
Glass: Sapphire Glass
Diameter width (mm): 46,30
Diameter height (mm): 58,00
Thickness (mm): 15,00

upload_2016-3-28_3-18-34.png

upload_2016-3-28_3-18-42.png
 

Smuffe

Medlem
För ett par år sedan hade SMB (Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek) ett erbjudande om att köpa en av de klockor som de framställer och tillverkar som repliker utav diverse klassiska ur, främst från WWII.
Ingen tidigare hade riktigt fallit mig i smaken, varken på klassiska klickbutiker på stan eller någon annanstans.
Men denna replika på tyskarnas Kampfschwimmer stack ut ut mängden så jag slog till då det endast tillverkades 999st.
Det är inget dyrt monster men heller inte ett litet pittoreskt verk från en 10-kronorsautomat.
Jag gillar stilen, den är robust och används dagligen i princip 24/7 både på jobbet, när jag är ledig samt är ute i det gröna men tar av den när jag duschar.
Dock behöver jag kontakta SMB för att få ett set med nya armband.

20160328_063900.jpg
20160328_063740.jpg
 

Bibinski

Medlem
För ett par år sedan hade SMB (Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek) ett erbjudande om att köpa en av de klockor som de framställer och tillverkar som repliker utav diverse klassiska ur, främst från WWII.
Ingen tidigare hade riktigt fallit mig i smaken, varken på klassiska klickbutiker på stan eller någon annanstans.
Men denna replika på tyskarnas Kampfschwimmer stack ut ut mängden så jag slog till då det endast tillverkades 999st.
Det är inget dyrt monster men heller inte ett litet pittoreskt verk från en 10-kronorsautomat.
Jag gillar stilen, den är robust och används dagligen i princip 24/7 både på jobbet, när jag är ledig samt är ute i det gröna men tar av den när jag duschar.
Dock behöver jag kontakta SMB för att få ett set med nya armband.

Visa bifogad bild 50674 Visa bifogad bild 50675
Cool ! Jag har för mig att jag sett en klocka som Rolex gjort ihop med Panerai som är väldigt lik den klockan ?
 

Holloman

Medlem
Hur kan den här tråden ha överlevt rensningen av trådar som inte är relaterade till resande när alla trådar som kommer i närheten av att vara relaterade till intresse av själva flygplanen direkt får nedslag från moderatorerna som ej tillåtna.
 

Hansi

Medlem
Jag har en iWatch Sport som jag fick i 65 årspresent. Den fungerar perfekt ihop med min iPhone 6. Använder ofta SAS appen där klockan kollar start tiden och visar I TID eller FÖRSENAD snyggt.Dessutom visas nästa flygs detaljer direkt efter att biljetten bokats - mycket bra!
Innan den hade jag en Gant Central Park och en BOSS från SAS Tax-Fee vagn.
 

Attachments

  • IMG_1306[1].JPG
    IMG_1306[1].JPG
    99,4 KB · Visningar: 360

Anfield

Medlem
Hur kan den här tråden ha överlevt rensningen av trådar som inte är relaterade till resande när alla trådar som kommer i närheten av att vara relaterade till intresse av själva flygplanen direkt får nedslag från moderatorerna som ej tillåtna.


963c8d8a1d1a1dcb28ddf94d52203895.jpg
.

För att Rolex gmt-master var lika viktigt för dom första transatlantic PanAm piloterna som för dom första transatlantic resenärerna ! Det enda som skilde piloterna och dom första first Class resenärens åt var materialet som deras gmt-masters. Piloter körde stål first Class körde au !
 
Toppen