Senaste nytt

Vad köper ni under "Dubbelpoäng"-helgen?

johanolsson

Medlem
SAS Eurobonus firar 20år, och då kör de ju som de flesta vet dubbla poäng på alla köp med MC/AmEx/Diners. Vad passade folk på att köpa? Resa/IKEA/Utegrill?

Själv gjorde jag slag i saken och betalade:
  1. Tandläkarbesök inkl lagning av tand - 2,000 SEK
  2. Förlovningsringar - 21,000 SEK
  3. Stetsonhatt - 400 SEK
Allt som allt kommer jag minst kunna inkassera 4,600 poäng under denna månad då jag enbart ha MC. Alltid något.

FYY: Hon sa "Ja!"
 

Glenn E

Medlem
Grattis!

Jag betalar ett kök till mina förändrar på IKEA.
Tanka bilen.
Fylla på spelkontot med MC.
Lunchkoponger.
Kompletterar badrummet.
Trådlös TV överföring.
Lampor till bostaden.
Bland annat.
Ska nog kunna bli 20000 poäng.:)
 

Marcus01

Medlem
Blev en Ipad 3, äldste sonen (5 år) har ju snott min 2:a..... med lite tillbehör och annat smått och gott blev den närmare 10 000:-. Var först på DigitalInn men de tog inte Diners så det blev en snabb omgruppering till Expert istället.
 

Sakoz

Medlem
Hittills har jag betalat räkningar via Betalo. - 13.500 p
Samt betalade några andra hyror i förskott , ger ca 4950 p (via Betalo)
Avbokar några fullflex biljetter och bokar om dem. 17.520 p
10 uppsättningar lunch kuponger ca 1.800p

Senare idag och i helgen blir det "byggmateriell" från IKEA och Bygg Max för bygge av en galleria på 900 m2, hoppas jag får många utlägg. Och hoppas att ByggMax tar Diners.

Sen lutar det åt en iPad 3 från AppleStore.

Sen måste man väl pressa in en storhandling på ICA Maxi på söndag, och till sist tanka motorcykeln... tank jävel som bara rymmer 13 liter, deprimerande. :) Tänk att få tanka en lastbil i stället under trippel poäng kampanj. :)
 

Dr. Miles

Expert
Senare idag och i helgen blir det "byggmateriell" från IKEA och Bygg Max för bygge av en galleria på 900 m2, hoppas jag får många utlägg. Och hoppas att ByggMax tar Diners.

Jag vet inte om ByggMax är franchise men, ByggMax i Upplands Väsby(norra om Stockholm) tog inte emot Diners/Amex när jag handlade där sist.
 

Homer

Medlem
Nej. Det är det inte. Bara MC/Diners.

Själv har jag börjat med att betala två nätter på hotell för ca $1000 totalt. Ska nog ta och shoppa lite prylar från CO också, inklusive presentkort.

från webshoppen?
verkar ta lång innan en best. skickas, frågan är om pengarna dras då eller direkt när man beställer
kan bli fiasko, presentkorten är borttagna från webshoppen.
 

Homer

Medlem
Sen måste man väl pressa in en storhandling på ICA Maxi på söndag, och till sist tanka motorcykeln... tank jävel som bara rymmer 13 liter, deprimerande. :) Tänk att få tanka en lastbil i stället under trippel poäng kampanj. :)

köp ett 1000 liters fat
1000 600 200 liters ibc, fat, tank, NYA/BEG | Kronoberg | Blocket


appropå Byggmax
Vilka bank/kreditkort kan man handla med?
- Alla utom Diners, American express och Finax.


http://www.byggmax.com/se-sv/byggmax/handla-pa-byggmax/kundtjanst
 
Last edited:
Toppen