Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Hej, välkommen till bc!
Nej det går inte att tacka nej.
Men du kan ju alltid boka två fullt återbetalningsbara businessbiljetter så att du kan boka två säten bredvid varandra som du bokar av sen :rolleyes:
@Jakob Österberg jag skulle nog inte rekommendera detta, risken är att SAS bokar av den ena biljetten om de upptäcker att det är samma personer, det finns någon tråd här på BC om detta.
 

bubblan

Medlem
Hej, välkommen till bc!
Nej det går inte att tacka nej.
Men du kan ju alltid boka två fullt återbetalningsbara businessbiljetter så att du kan boka två säten bredvid varandra som du bokar av sen :rolleyes:


Tack för svaret! Har inte så jättehöga förhoppningar på en OT uppgradering då det ser ut så här i dagsläget.
18/06 går planet hem ifrån EWR. Men jag har i alla fall skickat en förfrågan. Vore trevligt att flyga hem då i BC som avslut på en bröllopsresa, annars får plus duga fint. Hoppas att ingen får 20A-B så dem släpps vid incheck kanske. Har ju hellre benstöd än fotstöd
vzPUtNT.png
 
Första posten men långt gången besökare (dock rätt ny användare. Hej!)

Ska åka ARN-EWR i en 330 i Juni med frun med SAS. Lagt in en önskan om BC ifrån plus som är bokat i nuläget. Frågan som jag inte hittat svar på ännu är;

Kan man tacka nej till OT när man får ett eventuellt mail om uppgradering om det inte finns t.ex två platser i mittgången så man får sitta ihop. Sitter redan 21A-B i plus. 20A är blockat enl Expertflyer kanske för ev infant. Hade gärna bokat dem annars för benstödet.

Tacksam för svar!

20A och 20H är alltid blockade men kan bokas via telefon som EBG/EBD
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen