Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agö

Medlem
Tryckte igenom en enkel i Plus till London och en enkel från i Plus Dublin i september. Kan ju komma upp bättre priser senare så gäller att bevaka.
 

MBA

Medlem
Har bokat ARN-MIA tor för 3084 och ARN-LAX tor för 3477 i början av oktober men kan inte bestämma mig för vilken av destinationerna jag ska välja. 24h öppet köp......
 

t90tho

Medlem
Jag tänkte åka med familjen till Nice i höst en långweekend. Lysande med BC.se igen!
VIP Plus verkar bäst, men vägen hem var inte helt optimal med lång transfer.
Är det då bättre att boka som 2 separata bokningar, 1 per riktning, för att eventuellt kunna hitta bättre biljett hem senare. Eller finns den möjligheten ändå/går det att avboka ena riktningen enbart med denna bokning?
 

Dr. Miles

Expert
Jag tänkte åka med familjen till Nice i höst en långweekend. Lysande med BC.se igen!
VIP Plus verkar bäst, men vägen hem var inte helt optimal med lång transfer.
Är det då bättre att boka som 2 separata bokningar, 1 per riktning, för att eventuellt kunna hitta bättre biljett hem senare. Eller finns den möjligheten ändå/går det att avboka ena riktningen enbart med denna bokning?
Du kan avboka / ändra endast på hemresan också.
 

peng

Medlem
Spekulerar på två helger i september Arlanda-Billund i Vip Plus, 6636 SEK/helg för 2vuxna 2barn. Någon av helgerna bör ju funka att åka åtminstone för besök på Legoland.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen