Senaste nytt

Sex dagar i Hong Kong med en sexåring

Börnen

Medlem
Tack för rapporten! Alltid trevligt med tips gällande resor med barn. En rent generell kommentar som gäller de flesta reserapporter är att jag skulle uppskatta mer prisinformation, framförallt gällande hotellen.

Tack för återkopplingen @niksal , jag ska uppdatera med priser och rätta lite slarvfel när jag kommer till en dator nästa gång.
 

Sofia

Medlem
Toppenrapport! Synd att ni dissade Buddhan och det som finns att göra runt omkring, det är riktigt trevligt. Men, den som spar han har ;-)
 

Börnen

Medlem
Toppenrapport! Synd att ni dissade Buddhan och det som finns att göra runt omkring, det är riktigt trevligt. Men, den som spar han har ;-)

Ja nu när vi har årskort till Disneyparken så kan det nog bli en spontanresa till om det kommer ett bra erbjudande :)
 

Börnen

Medlem
Kommer inte åt att redigera huvudinlägget så får väl komplettera här. Disneyhotellet kostade strax under 2600 kr natten, Intercontinental strax över 2000 kr. och Marriot vid flygplatsen ungefär 1600 kr. Årskort (Magical access Silver som det access i stort sett alla vardagar) till Disneyparken kostar 1200 kr för vuxen, 870 kr för barn och 330 kr för pensionärer (barn under 3 gratis)
 

rvarttinen

Medlem
Tack för trevlig läsning och en intressant rapport. Det var ett tag sedan jag var i Hong Kong (då det fortfarande var en brittisk kronkoloni) och ditt reportage väcker minnen ... :)
 
Toppen