Senaste nytt

Söker tips gällande flygning med infant

Ett annat bra tips är något att tugga på vid start/landning (t ex bitring). Vår dotter har njutit av flygningarna men tydligtvis fått ont i öronen särskilt vid inflygning/landning. Låter henne nu tugga på giraffbitringen.
Tackar, ska komma ihåg att ha med något sådant. Det fungerar inte med vanlig napp?
Kan tänka mig att just problem med öronen är väldigt jobbigt :(
 

Bryant

Medlem
Ta med allt du behöver och lite till. Lita inte på att det du behöver ordnas av någon annan alt finns att köpa. Jag kan sträcka mig till att lämna blöjpaketet men tar alltid med alldeles för många i handbagaget.

Slå in presenter. Det håller barnet sysselsatt ett tag. Hur många är beroende på sträcka :).
 

flum

Medlem
Lite beroende på hur långa sträckor ni tänkt åka kan det även vara väldigt bra hitta routings som passar bra med avseende på barnets vanliga mat och sovtider, dvs anpassa flygtiderna efter barnets schema och inte tvärtom.
 
Våra kids är nu 7 och 10 ggr äldre än din grabb och och har varit med på flyg några ggr/år sedan de var runt året och flygit alla klasser utom F. Slappna bara av som förälder så går det bra. Tittar någon surt på er så har de inte barn eller så har de glömt bort hur deras barn var. Du vet vad din grabb tycker om, ta med det. iPad funkar lika bra som barnvakt på ett flygplan som hemma.....
 
Toppen