Senaste nytt

Värvning Amex Elite - Danmark

jerixon

Medlem
Hej,

Jag har en dansk kollega som är medlem i Eurobonus men bor i Danmark. Jobbar gör han i Malmö.
Är det möjligt för mig att värva honom eller behöver han vara skriven i Sverige?

Vi har ju en del medlemmar som bor i CPHså tänkte de kanske visste =)

Tack på förhand
// Johan
 

Agö

Medlem
Hej,

Jag har en dansk kollega som är medlem i Eurobonus men bor i Danmark. Jobbar gör han i Malmö.
Är det möjligt för mig att värva honom eller behöver han vara skriven i Sverige?

Vi har ju en del medlemmar som bor i CPHså tänkte de kanske visste =)

Tack på förhand
// Johan
Jag har försökt. Kravet är stenhårt på att du ska vara skriven i Sverige. De ville inte göra något undantag trots att jag berättade lite om min inkomst och spend på andra kort.

upload_2016-3-17_16-19-58.png
 

jerixon

Medlem
Ja alltså hur han beskattas har jag ingen aning, men tänkte bara hjälpa honom lite på traven mot medvetet resande :)
 

Agö

Medlem
Ja alltså hur han beskattas har jag ingen aning, men tänkte bara hjälpa honom lite på traven mot medvetet resande :)
Danmark är ju inte direkt kreditkortslandet nummer ett. Diners t.ex. är ännu sämre i Danmark än i Sverige. För att inte tala om dessa ständiga avgifter för betalning med kreditkort.
 

jerixon

Medlem
Skriven i Sverige menas med bosatt och adress antar jag? Det räcker inte med Svensk Personnummer, bank, anställning osv?
Han är lite småknäckt över det här med vouchers =P
 
Toppen