Senaste nytt

Kommer vi att bli uppgraderade?

På fredag bär det av mot San Francisco.

Vi är två som flyger ARN-ORD med SK945
På sas.se står det att det inte finns någon plats alls på detta flyg.

Hemresan sker 2012-05-06 med SK944 ORD-ARN, där ser det ut att vara fullt i Economy, 1 plats kvar i Economy Extra samt 8 platser kvar i Business.

Jag har kört Optiontown på båda dessa flighter, både till Economy Extra och till Business.

Ni som kan sånt här bättre än mig och kan kolla om det faktiskt är helt slutsålt (Expertflyer osv osv)
Kan ni dela med er av era kvalificerade gissningar?

Hoppas innerligt att bli uppgraderad :D
 
Fast jag flyger inte med SK946 hem utan 944 till köpenhamn :)

Jag vet att man aldrig kan veta om man blir uppgraderad, men nu när det verkar vara fullt på ditvägen, då lär det väl knappast bli en uppgradering?

Tack för infon dock!
 

vicce

Medlem
Fast jag flyger inte med SK946 hem utan 944 till köpenhamn :)

Jag vet att man aldrig kan veta om man blir uppgraderad, men nu när det verkar vara fullt på ditvägen, då lär det väl knappast bli en uppgradering?

Tack för infon dock!

Låter som det blir svårt att uppgradera om det inte finns någon plats kvar? :cool: Fast det klart, bokar någon av så?
 
Själv var i valet mellan SK och KL igår och ville gärna prova starta en likadan tråd(tänkte satsa på både EB milesupgrade och OT), men det gick inte att boka SK alternativet med önskad routing. Det blir en oplaneradn påfyllning av våffellagret med KL :)
 

Gnopps

Medlem
Det här blir spännande! Håll oss underrättade. Kanske borde vi installera stöd för att skriva inlägg via sms här på forumet ;-)
 
Fick precis ny Electronic Ticket Itinerary från SAS. Fick uppgradering till Economy Extra.
Längst ner står det Endorsement/Restrictions: Restric Apply / UPG OPTIONTOWN

Ska se om man kan uppgradera till C på Arlanda för poäng men troligtvis går inte detta då flyget verkar fullt.
 

Marcus01

Medlem
Jag tar ledigt imorrn, lämnar bort barnen, bokat mat för hemkörning, en pall med popcorn är oxå beställt, vill inte missa detta om det utvecklar sej till ett Zoogian-liknande drama!
 
Toppen