Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Finns omdöme här: Den stora EuroBonus Diamond-tråden | Sida 115 | BusinessClass ...

"kinkykitet" kom för någon timme sedan, men det känns faktiskt ganska tråkigt.

Fick också mitt läder kit idag....ser just nu ingen mening med det.....:(
Jag tror jag kan ta med det till nästa BC-träff och skänka bort det...

Nu när jag har sett det i verkligheten så tycker jag också att taggens fästband är förtjock. Jämförde lite med med de andra på och jag gillar mer och mer SAS Crew tagg. Adressbrickan är Visa bifogad bild 36092 Visa bifogad bild 36093 Visa bifogad bild 36093 instucken i taggen och är fast hållen med någon fjädrande sak.

Instämmer med alla andra, tog 10 SEK att inse att taggen inte bara är för klumpig och helt oanvändbar utan även ful och "billig"

Allt åkte ner i fodralet igen och hannar på vinden

Visa bifogad bild 36347 Visa bifogad bild 36348 Ja, mitt kom också igår. Tycker faktiskt det känns som bra kvalitet, rakt igenom!
 

Canadien

Medlem
"Exklusiva" resor nu i Diamondshoppen. 180k points för 2 pers flyg + 2 nätter helpension Färöarna / Irland. 25 platser finns.
 
"Exklusiva" resor nu i Diamondshoppen. 180k points för 2 pers flyg + 2 nätter helpension Färöarna / Irland. 25 platser finns.
Bara 23 på Färöarna kvar nu! Jag vart sugen på den också, men sen när jag såg att man flög Economy och att hotellet kostade 959SEK för perioden per natt kändes de inte värt att sätta sprätt på 180k poäng. Flyger nog hellre F.

Finns även en golfresa till Dublin.
 
Vad tar hotellet för 8-rättersmiddagen?
Enligt hemsidan (DKK)
Kostnaður: Mátskrá 1.085 kr.
Vínskrá 985 kr.
Djúskrá 485 kr.
KOKS

I övrigt en smula ironiskt att resan inte är med SAS. Å andra sidan kanske det är revenuebiljetter istället.

Flyg i ekonomi kostar ca 2400 kr tur och retur per person, och om hotellet ligger på runt tusenlappen och restaurangnotan inte heller är särskilt dyrt så blir det inte mycket pang för pengarna. Säkert tillkommer kostnad för vin till middagen etc. Även om jag tar i så jag spricker för busspriser, stadsguidningen mm så är det en bedrövligt dålig deal.
 
Last edited:

Agö

Medlem

Magino

Medlem
Flyg i ekonomi kostar ca 2400 kr tur och retur per person, och om hotellet ligger på runt tusenlappen och restaurangnotan inte heller är särskilt dyrt så blir det inte mycket pang för pengarna. Säkert tillkommer kostnad för vin till middagen etc. Även om jag tar i så jag spricker för busspriser, stadsguidningen mm så är det en bedrövligt dålig deal.

Okej det är inte lika bra deal som att flyg F och använda en AMEX 2-4-1.

Det ingår ändå:
Flyg från CPH
Boende
Frukost
Middagar
Guidad tur av två städer
Helikopter-, båt- och busstur av Färöarna
Transport till och från allt

Skulle inte säga att det är en bedrövlig deal för 90.000 poäng per person
 
Toppen