Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Jonas C

Medlem
Tror inte dom ändrar så mycket. Spelar ju egentligen inte så stor roll då det är Schnitzel man bör beställa.
Hmm byts den ofta ut? Vissa gånger har jag sett kalv, andra gånger fläsk och andra gånger kalkon på menyn. Eller kan man välja vilket kött man vill ha?
 

flum

Medlem
Hmm byts den ofta ut? Vissa gånger har jag sett kalv, andra gånger fläsk och andra gånger kalkon på menyn. Eller kan man välja vilket kött man vill ha?
Tror tyskarna blir upprörda om man konstlar till deras Schnitzel:rolleyes: Jag brukar ju föredra att åka över MUC och catering skiljer ju sig mot FRA. På FCL i MUC brukar dom ha en "dagens special". Senast fick jag en alldeles utsökt kalvfile. De som åker oftare över FRA kanske har bättre koll.
image.jpeg
 

jerixon

Medlem
FRA-EWR är bokat och plats 1A bekräftad för mig.
Sedan hoppas jag att det släpps platser på vägen hem från Houston på A380, men det får vi se om några dagar :)

Landar med SAS kärra från CPH, kan man vänta sig att bli hämtad med bil vid planet då, eller måste man promenera till FCT?

Man ångrar bara de saker man inte gjort. Hoppas det går vägen för dig!
 

Fedup

Medlem
FRA-EWR är bokat och plats 1A bekräftad för mig.
Sedan hoppas jag att det släpps platser på vägen hem från Houston på A380, men det får vi se om några dagar :)

Landar med SAS kärra från CPH, kan man vänta sig att bli hämtad med bil vid planet då, eller måste man promenera till FCT?
Du måste promenera till FCT oavsett, då även om du får limo vid planet så kör de dig endast till loungen
 
Toppen