Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Sas-ebp

Medlem
Ca 900 flights booket slik at jeg har 100stk og gå på hvis det kommer delays, kanselleringer osv. Greit med Backup.
Er det bare min SAS App som går treeeeegt? :eek::p

image.png


Jeg ser frem til og begynne nå i mai! :)
Igjen, takk for all støtte! Både her på forumet og på PM. :p
 

Pho

Medlem
Nu har jag dålig koll på de eventuellt andra flygprogram som har rollover, men på hotellens program brukar det bara gå att göra rollover i ett år, sedan förfaller de. Ett år är förstås inte fy skam det heller, men det blir nog inte 10+ år.
Nej det låter ju lite för bra för att vara sant.
När jag har tittat på Flying Blue, så kan jag inte se att det skulle vara någon begränsning i antal år, men jag har ju inte varit i närheten av att ha klarat platinum*2 på ett år så de kanske klipper vad som eventuellt skulle skjuta över.
 

agehall

Medlem
När jag har tittat på Flying Blue, så kan jag inte se att det skulle vara någon begränsning i antal år, men jag har ju inte varit i närheten av att ha klarat platinum*2 på ett år så de kanske klipper vad som eventuellt skulle skjuta över.
Jag har haft miles som gått över från år 1 till år tre då jag drog ihop lite dryga 140k ett år, så troligen kan man flyga ihop 700k på ett år hos FB och sedan bara vänta på att få sitt platinum for life.
 
Toppen