Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mha321

Medlem
Radisson Suite Hotel Oceanfront, Melbourne, FL från billigaste award, "3 times upgrade" enligt damen vid incheckning, till corner-svit med ocean view, wrap-around balcony och Jacuzzi på rummet. Gott om frukt och muffins väntade på rummet, trots tidig incheckning som jag glömt informera om.

Lämnade även både restaurangrabatt och fri-frukost-förmånen utan att fråga, vilket inte alltid är fallet.
 

mha321

Medlem
Avslutade denna omgångs rundtur i nordamerika på Radisson Martinique i New York. Två bokningar i billigaste classic-rum, en award och en prepaid (ändrade planer gjorde att det blev två). Uppgraderad till penthouse/club level king, med lounge, drinkbiljetter och frukost (som var riktigt bra, men alldeles för liten frukostmatsal på helgen). Och bokningarna naturligtvis hopslagna vid incheckning.

Detta som CCC. Noterade när jag kom hem att jag blivit nedgraderad till CCG från 1 mars trots att jag hade tillräckligt många stays, och redan har haft en diskussion med kundtjänst om att de reggat fel, som de hävdade var åtgärdat. Dags för en vända till med email...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Brandten

Medlem
Businessrum slut på Radisson Park Inn på OSL. Fick ett större rum iallafall (CCG) och frukost ingår, även om vi inte hinner äta den imorgon bitti.
 

jonten

Medlem
Park Inn Lund och återigen en massa nätter på Radisson Blu Helsingborg, 100% uppgradering och klassiska frukt/nötter och dricka. Alltid billigaste rummen bokade. Trevligt bemötande och de säger att de uppgraderat mig. CCG
 
ParkInn Hammarby Sjöstad, billigaste rummet.
Inte ens ett "hej Herr Sternudd" eller nått när jag checkade in, bara betala och åka upp.
Ingen aning om jag blev uppgraderad :S Ingen gift basket...

CCG :)
 
Toppen