Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Bryant

Medlem
Jag blir inte klok på hur det hela fungerar - efter att ha läst här så får jag uppfattningen om att det är svårt för crew att hålla ordning på vilka som har vilken status men efter att ha fått studera ett manifest grundligt under 30s igår på OSL-ARN så förstår jag inte hur det kan vara svårt.

På den lista jag såg fanns EBB, EBS, EBG och EBD listade (i grupper) med stolsnummer så det ser ju extremt enkelt ut imho.

Jag har också sett det där och är av samma uppfattning som du. Det svåra är väl att komma ihåg allt?

Sen är det ju så också att antingen vill man eller så vill man inte.
 

Bryant

Medlem
Det är alltid med spänning jag väntar in en SAS longhaul. Idag blev det dock ingen vinst (CU), så det blir till att testa nya kabinen i GO för första gången.
 

Dr. Miles

Expert
Jeg mangler enda 5 reiser til 1 April, eller 23000 poeng for å opprettholde mitt gullkort. Sinnsykt irriterende
Om du vill veta hur du kan tjäna baspoäng på ett effektivt sätt, rekommenderar jag att du postar din fråga i den här tråden.
Det finns många kunniga medlemmar som kan hjälpa dig med olika förslag. :)
SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Om du vill tjäna kvalificerad segment istället för baspoäng, finns det en annan tråd.
SAS Eurobonus Segment Run tråd | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

bnr

Medlem
CC tog hand om mig rätt bra på SK1524 ikväll, visade kortet och beställde dryck åt mig + resesällskap, frågan "vill ni ha något tilltugg, jag bjuder på det!" kom.
Blev två av de nya påsarna med bär och nötter, rätt trevligt!
 
Toppen