Jakob Österberg
Medlem
Eivinds sämsta ursäkt någonsin. Pinsamt inkompetent. Förstår inte vad han vill uppnå med ett sådant uttalande.
De kan om de vill! Idag hönde det. Nästan fullsatt plan från Landvetter och agenten genomför en klockren prio boarding. Utrop på svenska och engelska. Innan jag hann förbi var två personer avvisade.Jag har också länge hävdat att samma gatepersonal som kan sköta det vid en Lufthansa-flight på Landvetter, misslyckas när det står SAS på planet
De kan om de vill! Idag hönde det. Nästan fullsatt plan från Landvetter och agenten genomför en klockren prio boarding. Utrop på svenska och engelska. Innan jag hann förbi var två personer avvisade.
Du säger "ropats upp". Innebär det att dom faktiskt hanterat prioboardingen också? Annars går det inte framåt.Åkt ca 70 ggr från Luleå till ARN. Fram till för 14 dagar sedan har prioboarding ropats upp en gång. Detta för ca 6 månader sen men de två senaste gångerna, senast 1/3, har det skett så det går framåt.
Droppen urholkar stenen...
Du säger "ropats upp". Innebär det att dom faktiskt hanterat prioboardingen också? Annars går det inte framåt.
Jag förstår inte vad han menar. Två köer skiljs åt med ett rep. Varför fungerar inte det i Skandinavien? Rep finns väl även här?
Borde vi inte skicka 40 lådor rep till SAS huvudkontor med ovanstående kommentar som hälsning?
"Dear Eivind, we have found this stunning solution..."