Senaste nytt

Ny SAS travel pass kampanj inrikes

NotRyan

Medlem
Jag håller med, inte för oss med "bara" diamond lite mer krävs nog.
Jo, det brukar sägas att man behöver spendera 200-300K per år i ett par år, men då antalet är fix så flyter gränsen varje år, dels beroende på hur många som faktiskt spenderar mer, men också på det (skulle jag gissa VÄLDIGT begränsat) antal resenärer som SAS väljer att ge Pandion utan att ha uppnått den spenden.
 

PetrelliDK

Medlem
Är inte själva idén med Pandion att det inte är transparent? Att det ska vara inbjudan och att de kan välja vilka dom vill ska vara med och också flytta gränserna om det behövs.
Jo, men Pandion er jo i sig selv stadig et "dårligere" program end HON og PPS f.eks, som kommer med fuld gennemsigtighed.

Så har du GS fra UA, som minder lidt om Pandion(Da der heller ikke er klare retningslinjer her), men der får du så også muligvis det bedste, hvis ikke, så et af de bedste reward programs i verdenen.

Jeg ser ikke de samme fordele for Pandions.
 

FF#1

Medlem
Sådärja.... en st refill a 20 resor köpt till mitt travel pass. 1615 kr per C segment LLA-ARN är rätt mycket mindre än mitt snittpris innan jag skaffade TP och 2 kr mindre än vid förra kampanjen. :)
 

Thornado

Medlem
Verkar vara kampanj nu igen. Fick just detta mail

SAS skrev:
Hej Thornado,

Nu kan du köpa ett SAS Travel Pass med 20 klipp på sträckan Stockholm-Luleå för 32 300 kr. Det innebär att varje klipp bara kostar 1 615 kr (en rabatt med 52%). Självklart ingår alla fördelar i SAS Plus precis som vanligt: flexibla biljetter, Fast Track, tillgång till lounge och mycket mer. Ett extra plus är att Travel Pass Multiple Punches kan användas av flera resenärer. Erbjudandet gäller vid beställning 1-31 maj 2016. Beställ via knappen eller din resebyrå.

Välkommen ombord!

Vänliga hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS

Jag undrar vilken knapp det är jag ska använda för att beställa....

Vore ju lite trevligt att ha, och föräldrarna skulle nog uppskatta ett par extra besök under året, men samtidigt så bokar jag för det mesta i tillräckligt god tid (eller i värsta fall, med Norwegian...) för att snittpriset ska ligga under detta...
 
Toppen