Senaste nytt

HHonors statusmatch mot AAdvantage Platinum

agehall

Medlem
Jag orkar inte tjafsa, men det är rätt vanligt att HHonors kör olika kampanjer för olika geografiska regioner. Tills någon som har en adress i EU på sitt konto har fått mailet så kommer jag att hävda att det är implicit begränsat till folk i USA.
 

Dr. Miles

Expert
Är det någon i Sverige som fått denna och lyckats statusmatcha från HHonors till AAdvantage Platinum?

Hilton HHonors | AAdvantage – Register
Det är snarare en Challenge än Statusmatch.

AAdvantage Platinum medlem måste tjäna minst 12.500 Elite Qualifying Miles (EQM) med följande flygbolags flygningar mellan 2016-MAR-07 och 2016-JUN-17 för att kvalificera sig detta erbjudande.
  • American Airlines
  • American Eagle
  • British Airways
  • Finnair
  • Iberia
  • Japan Airlines
  • Qantas

HHonors skrev:
Register by February 25, 2016 to take advantage of this offer. When you fly 12,500 Elite Qualifying Miles (EQMs) between March 7, 2016 and June 17, 2016 on select airlines, you’ll extend your status through January 31, 2018 and earn 20,000 HHonors Bonus Points.
 

JohanA

Medlem
Jag orkar inte tjafsa, men det är rätt vanligt att HHonors kör olika kampanjer för olika geografiska regioner. Tills någon som har en adress i EU på sitt konto har fått mailet så kommer jag att hävda att det är implicit begränsat till folk i USA.
Jag vill inte tjafsa men...?

Hur som helst så är jag högst medveten om deras olika kampanjer men du har ju absolut ingen aning om vilka som fått detta mail. Att bara anta något är ju fel, istället för att söka fakta.
 
Last edited:

nissefalk

Medlem
Jag försökte registrera men det gick ju inte, kontaktade också Hilton hhonors på Twitter och frågade snällt om man kunde få ett sådan inbjudnings email skickat till sig, svaret blev som nedan

We are very sorry but you must be targeted to receive this offer. Please check your account for up to date offers. Thanks!
 

JohanA

Medlem
Jag försökte registrera men det gick ju inte, kontaktade också Hilton hhonors på Twitter och frågade snällt om man kunde få ett sådan inbjudnings email skickat till sig, svaret blev som nedan

We are very sorry but you must be targeted to receive this offer. Please check your account for up to date offers. Thanks!
Exakt. targeted. Men det framgår inte vilken som är target group. Kan lika väl vara enbart de på Fiji. :)
 
Toppen