Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya business class?

oxxax

Medlem
Ingen A340 är uppgraderad till nya kabinen än. De kommer börja med det efter sommaren.
Alla A330 i trafik är uppgraderade och den sista A330:n är just nu inne och beräknas vara tillbaka i trafik efter helgen.

Det där var tråkigt att läsa. Har en resa bokad med SK902 hem från EWR den 27:e maj. Vid val av sittplats så är det tio rader med fyra platser på varje rad (dock ser det helt galet ut), men man kan alltså då anta att det är helt fel?
sas.jpg
 

KalleSus

Medlem
Det där var tråkigt att läsa. Har en resa bokad med SK902 hem från EWR den 27:e maj. Vid val av sittplats så är det tio rader med fyra platser på varje rad (dock ser det helt galet ut), men man kan alltså då anta att det är helt fel?
Visa bifogad bild 48182

Det är en uppgraderad 340. De flesta 340 kommer att vara med ny inredning i slutet av maj. Den du citerar skrev sitt inlägg i juni förra året.
 

Fredrik92

Medlem
Velar just nu mellan 2A, 3A eller 4A på A340:s nya kabin från LAX i slutet av mars. Vilken av dessa skulle ni som åkt säga är bäst?
Varannan är ju också ut mot gången, jag föredrar nog att sitta nära fönstret.
 

palmen

Moderator
Velar just nu mellan 2A, 3A eller 4A på A340:s nya kabin från LAX i slutet av mars. Vilken av dessa skulle ni som åkt säga är bäst?
Varannan är ju också ut mot gången, jag föredrar nog att sitta nära fönstret.
Du svarar på din egen fråga, vill du sitta nära fönstret är den 2A eller 4A. Om du vill sitta nära gång är det 3A som gäller (om det inte är annan config på A340 jämfört med A330)
 

NotRyan

Medlem
Du svarar på din egen fråga, vill du sitta nära fönstret är den 2A eller 4A. Om du vill sitta nära gång är det 3A som gäller (om det inte är annan config på A340 jämfört med A330)
Och 2A är att föredra om man frågar mig, då all servering börjar framifrån...
 
Toppen