Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

crown

Medlem
Jag hade 5 st transaktioner som inte dök upp direkt på SAS Onlineshopping-portalen när jag beställde på Lensway. Därefter dök de upp efter några dagar på "framtida transaktioner" men nu har de försvunnit spårlöst utan att jag fått några poäng!?

För er som fick in de saknade köpen under "framtida transaktioner", hur har de gått för er? Tänkte höra efter innan jag tar kontakt med SAS-portalen.
 

rsimon

Medlem
Var det någon mer än jag som hittade och lyckades få deala hem 776 poäng genom Dentaworks innan man upptäckte "felet" och justerade erbjudandet? När jag upptäckte erbjudandet fick man 776 poäng per köp. Så det räckte att köpa en munspegel samt pynta för frakten. Tyvärr blev det bara en munspegel.

Nu får man 150 p/100 kronor.
 

Attachments

  • Untitled-3.png
    Untitled-3.png
    12,8 KB · Visningar: 376

dkvk

Medlem
Var det någon mer än jag som hittade och lyckades få deala hem 776 poäng genom Dentaworks innan man upptäckte "felet" och justerade erbjudandet? När jag upptäckte erbjudandet fick man 776 poäng per köp. Så det räckte att köpa en munspegel samt pynta för frakten. Tyvärr blev det bara en munspegel.

Nu får man 150 p/100 kronor.
En munspegel finns hemma även här
 

Timotey

Medlem
Var det någon mer än jag som hittade och lyckades få deala hem 776 poäng genom Dentaworks innan man upptäckte "felet" och justerade erbjudandet? När jag upptäckte erbjudandet fick man 776 poäng per köp. Så det räckte att köpa en munspegel samt pynta för frakten. Tyvärr blev det bara en munspegel.

Nu får man 150 p/100 kronor.
Lyckades beställa 12 munspeglar men har fått tillbaka pengar för alla 12 och inte fått någon levererad dock har jag fått poäng för en munspegel, så 776 poäng helt gratis
 
Toppen