Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

taxvalp

Medlem
Tillbaka på Novotel Yangon där vi bestämde oss för att ha ett "day room" under knappt tio timmars layover. Personalen kände igen oss i receptionen, uppgraderad till en svit med två badrum samt frukt, choklad och diverse annat. Hustrun fick även ett pärlhalsband och ett armband som bonus. Jag skrev en recension på Tripadvisor efter föregående besök och den lades ut i natt. Vid incheckningen tackade de för den positiva recensionen, de har stenkoll...
 

Erik M

Medlem
Jag gillar den här tråden!

Jag skulle gilla den ännu mer om alla klargjorde i sina rapporter om de är
Platinum eller guld!
 
  • Gilla
Reactions: olo

Erik M

Medlem
Jo det förutsätter jag också. Men det är en icke oansenlig andel rapporter som kommer från guldfiskar som mig själv.
Och tråden fungerar bra. Kanske skulle den egentligen byta namn och inkludera alla uppgraderingar på Accor. Tror inte det skulle spä ut innehållet alltför mycket.
 

staff

Medlem
Uppgraderad från billigaste rummet till King Executive på Novotel Max Yangon. Mycket bra Platinum-recognition med personligt välkomnande, brev, frukt och voucher för välkomstdrink som gäller hela sortimentet och ej bara husets fatöl/vin som det är ibland.
Tankar om det hotellet i övrigt? Var nära att boka förra året runt deras öppningsdatum men valde bort pga läge och ganska högt pris. Blev Shangra-La istället.
 

taxvalp

Medlem
Tankar om det hotellet i övrigt? Var nära att boka förra året runt deras öppningsdatum men valde bort pga läge och ganska högt pris. Blev Shangra-La istället.

Mycket nöjd. Nybyggt, utmärkt service, bra lounge och stor pool med tillhörande bar. Ligger relativt nära flygplatsen (<30 min i taxi) men en bit från absoluta centrum. Inget ställe jag skulle bo på i en vecka för att utforska Yangon men för en natt eller två i väntan på nästa flyg så är det utmärkt.
 

staff

Medlem
Mycket nöjd. Nybyggt, utmärkt service, bra lounge och stor pool med tillhörande bar. Ligger relativt nära flygplatsen (<30 min i taxi) men en bit från absoluta centrum. Inget ställe jag skulle bo på i en vecka för att utforska Yangon men för en natt eller två i väntan på nästa flyg så är det utmärkt.
Det ligger faktiskt nara mina kunders kontor i Yangon sa det ligger bra till for nasta besok i staden!
 
Toppen