Senaste nytt

Pontus öppnar restaurang på Arlanda

Fedup

Medlem
Läser man artikeln så märks det ju tydligt att de försöker kopiera Gordon Ramsays mycket lyckade (från vad jag hört och sett siffror på) Plane Food-koncept i LHR.
 

Steve

Medlem
I artikeln står det "en trappa upp i Terminal 5", så jag gissar att det är till vänster i gången från taxfree i riktning mot SAS-loungen. Minns jag rätt så är det en trappa där och har jag inte helt felaktig minnesbild så har det funnits (finns?, var några veckor sedan jag var i T5) skyltar om kommande restauranger där.
 

Matsson

Medlem
Åt på Plane Food får 2-3 år sedan, rå och seg anka, dålig service och fel på notan. MAX är bäst på Arlanda. Man vet exakt vad man får, ren bukfylla, och betalar därefter. Tror det är tveksamt om Pontus satsning funkar. Folk i allmänhet dricker bärs och äter nåt billigt medan den matintresserade helt undviker flygplatsmat på Arlanda.
 

AntonL

Medlem
Pontus hade tidigare (försvann nu i Januari) en lunchrestaurang i byggnaden där jag jobbar och det var alltid väldigt god lunch, så maten tycker jag är helt ok. Ska bli kul att prova på detta koncept och se vad det har att erbjuda.
 

Mr.A

Medlem
Åt på Plane Food får 2-3 år sedan, rå och seg anka, dålig service och fel på notan. MAX är bäst på Arlanda. Man vet exakt vad man får, ren bukfylla, och betalar därefter. Tror det är tveksamt om Pontus satsning funkar. Folk i allmänhet dricker bärs och äter nåt billigt medan den matintresserade helt undviker flygplatsmat på Arlanda.

Håller med bortsett från att det inte finns något billigt att äta på Arlanda!
 
Toppen