Senaste nytt

United Economy tur och retur till Brasilien

NotRyan

Medlem
Haha. Jag har gjort två riktiga långkörare i economy. Det gick det också :D

1. ARN - BKK - MNL - ICN - JFK/LGA - CLT - SXM - CLT - IAD - CPH - LHR - DUB - LHR - ARN
2. ARN - EWR/JFK - ICN - MNL - BKK - ARN
 

WTP

Medlem
@palmen om jag har fattat rätt du rekommenderar Pousada Vila D'Este i Búzios.
Hur löste ni transport dit? Ska iväg med frugan och undrar om vi skulle dit en sväng...
 

Seinan

Medlem
Kul och bra rapport! När jag tänker på mina upplevelser av United är det klart övervägande positivt jag kommer på. Loungerna däremot! :)
 

palmen

Moderator
@palmen om jag har fattat rätt du rekommenderar Pousada Vila D'Este i Búzios.
Hur löste ni transport dit? Ska iväg med frugan och undrar om vi skulle dit en sväng...
Ja det var ett trevligt ställe, har dock inget att jämföra med så kan inte uttala mig om det är bättre/sämre än liknande boenden, men jag var nöjd med vistelsen. Vi tog en taxi från busstationen i Buzios. Bussar från Rio gick ungefär 1 gång i timmen men det finns stor risk att de är fullbokade när man kommer till busstationen, vi fick vänta 2 bussar innan det fanns plats. Gick inte att boka på nätet, man behövde massa brasilianska uppgifter när vi försökte (kan vara bra att låta någon göra bokningen åt en i förväg). Om jag kommer ihåg rätt tog bussresan 3-4 timmar ungefär och det var sköna bussar med bra utrymme ombord.
 
  • Gilla
Reactions: WTP
Toppen