Senaste nytt

10000 EB-poäng vid nytecknande av Trygg-Hansa hemförsäkring

A

Aurora

Guest
Hvis man allerede har forsikring hos trygg hansa, kan man... på noen måte si opp gammel forsikring og skrive ny? :D Just ... checking the waters ;)
 

PerssonErik

Medlem
Såg absolut intressant ut, undrar dock hur det fungerar med bil. Teckna ett år skulle man ju göra men har det någon inverkan på om man säljer bilen innan dess?

Får helt enkelt ta och ringa upp och fråga under dagen.
 
Såg absolut intressant ut, undrar dock hur det fungerar med bil. Teckna ett år skulle man ju göra men har det någon inverkan på om man säljer bilen innan dess?

Får helt enkelt ta och ringa upp och fråga under dagen.
Jag ringde nyss och kollade vad som gällde för hemförsäkring.
Startbonusen om 10 000 poäng kommer in ca en månad efter att fakturan är betald (jag kör alltid på helår)
Därefter får man 20 poäng per 100 kr i försäkring, och de kommer in en gång per månad. Om jag skulle flytta så går det att säga upp försäkringen, dito med bil.

Svaren kommer ju från kundtjänst, så man får ju ta det med en nypa salt som vanligt. Fick du samma svar @PerssonErik?
 

PerssonErik

Medlem
Jag ringde nyss och kollade vad som gällde för hemförsäkring.
Startbonusen om 10 000 poäng kommer in ca en månad efter att fakturan är betald (jag kör alltid på helår)
Därefter får man 20 poäng per 100 kr i försäkring, och de kommer in en gång per månad. Om jag skulle flytta så går det att säga upp försäkringen, dito med bil.

Svaren kommer ju från kundtjänst, så man får ju ta det med en nypa salt som vanligt. Fick du samma svar @PerssonErik?

Får ställa mig i skamvrån idag, haft en kaosartad dag och tyvärr helt glömt av att ringa och stämma av men får försöka göra det i morgon i stället :)
 

RasmusN

Medlem
Wow, tack för det Jakob. Ni kan nu glömma min länk om 3000 poäng och istället använda Jakobs för att få 10000 poäng.
Jag verkar inte kunna ändra mitt inlägg. Varken text eller rubrik. @Jakob Österberg
 
Last edited:
Toppen