Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Avgeek

Medlem
Grattis! Jag blev precis nekad uppgradering på samma tur. Hoppas man får bättre tur nästa gång, ligger runt 1/6 på optiontown nu med long haul, inte ofta det går igenom.
Intressant att veta när ni signade upp och vad ni fick betala för att kanske få bättre förståelse för hur OT tänker
 

TjudöBoy

Medlem
Intressant att veta när ni signade upp och vad ni fick betala för att kanske få bättre förståelse för hur OT tänker

OT.PNG

Blir inte direkt gratis då man e flera men billigare än att boka C direkt iaf, att man sen inte e "garanterad" uppgradering e ju en annan sak... ;) D e ju smällar man får ta!
Utgår man från att man har en Eco biljett så svider d int så mycket när "nederlaget" från OT kommer :D
 

toer00

Medlem
Ser ni som nyttjat OT ofta att på Longhaul:

- Det är lättare att bli uppgraderad fr GO till PLUS än fr PLUS till BIZ... ?

- Första gången är alltid, den lättaste ? (Dvs får ni intrycket av att SAS monitorerar era "ansökningar" ?
 

Mikael

Medlem
Har nån varit med om att priset på en uppgradering gått ner (om ni av någon anledning avvaktat och kollat igen igen vid senare tillfälle)?
Jag har varit med om att det har gått upp, men aldrig ner (dock är min erfarenhet begränsad).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen