Senaste nytt

Vilket kort ger bäst fördelar?

NotRyan

Medlem
Intressant! Den tråden ser jag fram emot.
Har folksam i nuläget pga sambon är kommunalanställd och har det genom där. Men får ta och göra en jämförelse där.
Folksams stora hemförsäkring är vinnare i diverse jämförelser så se till att uppgradera till den eller välj till resklar till den som ingår...
 
  • Gilla
Reactions: olo

Brandten

Medlem
Jag hör också gärna vad det varit för problem med amex försäkring. Har ingen egen erfarenhet men de bekanta som har utnyttjat kortet har alla fått bra och snabb ersättning av amex.
Det enda negativa just nu är deras handläggningstid. 5 dagar mellan varje konversation eller fråga de ställer och som jag svarar på. Fick mail här om dagen att de önskade ett par kvitton till innan de kunde färdigställa claimet.
 

kilu00

Medlem
Har en fråga om AMEX Platinum. Man ska få 1 000 kronor i kreditering om man bokat hotell via deras resebyrå för 5 000 kronor. Är det någon som vet om det gäller per kalenderår eller om det är per bokning? Det vill säga, behöver jag boka hotell för 5 000 kronor vid samma tillfälle eller kan jag samla ihop köpesumman under ett år?
 

Stefan62

Medlem
Har en fråga om AMEX Platinum. Man ska få 1 000 kronor i kreditering om man bokat hotell via deras resebyrå för 5 000 kronor. Är det någon som vet om det gäller per kalenderår eller om det är per bokning? Det vill säga, behöver jag boka hotell för 5 000 kronor vid samma tillfälle eller kan jag samla ihop köpesumman under ett år?
Det gäller vid en samlad bokning!
 
Toppen