Senaste nytt

Scandic dubbla poängen 11 jan-11 feb 2016

FFlash

Medlem
Det är alltid bra med lite extra poäng då jag försöker bo annanstans än på Scandic om möjligt. Dock funkade inte länken nu tyvärr, eller rättare sagt får en error message på mitt konto som verkar va något annat än direkt relaterad till promon
 

FFlash

Medlem
Det är alltid bra med lite extra poäng då jag försöker bo annanstans än på Scandic om möjligt. Dock funkade inte länken nu tyvärr, eller rättare sagt får en error message på mitt konto som verkar va något annat än direkt relaterad till promon

Skickade email till Scandic och fick svar att jag är redan reggad på promon så det var tydligen nåt annat på mitt konto som spökade
 
Fick du dubbla poäng direkt? Hade en stay den 8 februari som jag har fått ordinarie, men ej dubbla poäng för.

Anmälde du dig på länken innan?

Jag fick dubbla för alla vardagar. Blev några helgnätter jag mailade om men då meddela kundtjänst att det stod i mailet att det bara gäller vardagar och inte helger. Vad som står på hemsidan spelar ingen roll enligt kundtjänst. Frågade då om detta även gällde ett mail de skickade ut 2014 när saldo på poäng hade en tiopotens fel och jag hade typ 739000 poäng istället för de 73900 poäng hemsidan sa men i det fallet gick det bra att lita på hemsidan och inte mailet.

Viss ironi ovan men blev ändå irriterad då det inte fanns några begränsningar enligt hemsidan man signade upp sig på men finns enligt mailet som jag inte detaljläste.
 
Toppen