Senaste nytt

Boka resa till USA för att se sportevenemang

jerixon

Medlem
Ja så om ni bokar resor där sport är inblandat så vore det roligt att läsa om det! :) sist i December körde jag SAS Business över till NYC för NFL, NBA och NHL under ett par dagar! Kombinerat med Spotted Pig, Red Rooster och Standard Grill m.m så kan man inte annat än älska NYC
 

flum

Medlem
Ja så om ni bokar resor där sport är inblandat så vore det roligt att läsa om det! :) sist i December körde jag SAS Business över till NYC för NFL, NBA och NHL under ett par dagar! Kombinerat med Spotted Pig, Red Rooster och Standard Grill m.m så kan man inte annat än älska NYC
Jag skulle definitivt kunna tänka mig att haka på en "usa-sport-resa", bara kalendern tillåter.
 

flum

Medlem
Jag själv hade nöjt mig med C, men så är jag mest intrsserad av resmålet trots allt. Iof vore det kanske mäktigt att testa någon gång!!
Till San Francisco är inte Lufthansa F sååå mycket dyrare än C med SAS. Tyvärr har dom nyligen höjt priserna men för ett år sedan fick man ARN-SFO i Lufthansa First för 33k.
 

jerixon

Medlem
Ja jag själv bokar nästan bara biljetter i F eller C om jag utnyttjar awardsresor.... Annars brukar det bli ifall det är ordentligt bra kampanj och alltid under 15k nästan, men det är ju högst individuellt och beroende på vilken resebudget jag för tillfället :)


Till San Francisco är inte Lufthansa F sååå mycket dyrare än C med SAS. Tyvärr har dom nyligen höjt priserna men för ett år sedan fick man ARN-SFO i Lufthansa First för 33k.
 
Toppen