Senaste nytt

Marknadsundersökning: hjälp ett par stackars studenter!

Timotey

Medlem
Avstår att svara trots att jag har relativt många hotellnätter om året, dock är alla privata och inte arbetsrelaterade
 

captainfire

Ny medlem
Stort tack till alla som fyllt i enkäten, 98 responser i skrivande stund! Den råa datan finns på påseende här
Done!
Industriell Ekonomi på vilken högskola?
Vasa Universitet i Finland, finns det flera med VAA som bas - hojta till! :)

Done.

Det vore väldigt trevligt om ni kunde komma tillbaks och redovisa resultaten (som tack), det här är nog något som skulle intressera oss.

Jag saknar en sak dock i enkäten, och det är att extremt tydligt skriva ut att det handlar om affärsresande. För när jag reser privat blir mina svar väldigt annorlunda. I jobbet så uppskattar jag exempelvis roomservice mycket och skiter i om det frukost eller ej, medan privat så är det 180 grader på de svaren.

Håller absolut med på den punkten, har modifierat texten för att göra det tydligare.

Återkommer med resultaten. Återigen, ett stort TACK!
 
Last edited:

i6niol

Medlem
Intressanta svar och bra överblick under länken! Wifi mest viktigt och te/kaffe minst viktigt, men bara 2% kvinnliga svarande var lite överraskande?
 

mjulven

Medlem
Svarat. Kom till viss insikt om vad jag kräver på ett jobbhotell i tjänsten, kortfattat en bra säng och wifi. Resten bryr jag mig egentligen inte om alls...
 
Toppen