Senaste nytt

Födelsedag på BC.se

vicce

Medlem
Om man inte vill kolla nyhetsbrev går ens användarprofil bra, länken "Visa trådar" innehåller nämligen användarid:t i länken.

Själv är jag "bara" 254.

Jag är 251 enligt det sättet som du beskriver. Men jag är ju reggad efter dig... Eller så är det bara jag som inte förstår vad jag ska titta efter :confused:
 

henrik l

Medlem
Dock spenderar jag uppenbarligen alldeles för mycket tid här inne, då jag idag kvalade in på top 30-listan över medlemmar med flest inlägg:p

Jag kan trösta dig med att det inte kommer att bli bättre. Gick med 20/6 - 11. Innan brukade jag kasta ett öga på Facebook ett antal gånger per, när jag hade lite dötid,eller man behövde ett break från skrivandet. Numera är jag nästan aldrig på FB, konstant inloggad här, detta är den första sidan jag kollar när jag går in på nätet. Så det finns nog inget hopp för dig heller:D
 

agehall

Medlem
Jag har två beroenden, BC.se och Festool-maskiner. Det hade varit mycket enklare om man varit beroende av knark, då hade folk förstått och man hade kunnat få hjälp. Nu tycker folk bara att man är konstig.
 

Perra

Medlem
Fick snabbt ett beroende för BC.se och tjejen var inte helt nöjd ibörjan tills jag (tack vare BC.se) bokade två biljetter (US award) i F till Australien och Nya Zeeland över jul och nyår, nu får jag "sitta hur mycket jag vill, gör absolut inget"
 

Perra

Medlem
Ooo yes, tjejen var tills i påskas helt ok med att flyga economy då hon flög business på longhaul för första gången, nu är economy inte ett alternativ längre ;)
 
Toppen