Senaste nytt

Bo på Scandic i Norge 13 nätter under sommaren för 7.980 NOK per rum (3.990 NOK per person)

Dr. Miles

Expert
När jag var på Oslo flygplats idag såg jag en reklam på skylten där det stod typ "Res 14 dagar i Norge för 3.990 NOK".
Jag kollade på nätet om det var sant och det visade sig att det var sant, dock 3.990 NOK per person förutsätter att två personer delar ett rum. (7.980 NOK om man bor ensam)

Screenshot20160122_01.png


Opplev Norge med Scandic

Scandic skrev:
Pris: 7980,- per dobbeltrom (3990,- per person i delt dobbeltrom)
Reiseperiode: 20. juni 2016 - 21. august 2016
Bestillingsperiode: 7. januar 2016 - 7. august 2016
Tilbudet inkluder:
  • 13 overnattinger i standard rom på utvalgte Scandic-hotell i Norge
  • Frokost
  • Gratis WiFi
  • Gratis treningstilbud
  • Alle de vanlige Scandic-godene

Om ni kan hitta någon som gör Widerøe run tillsammans under sommaren, kan ni fixa SAS EuroBonus Gold med segment för under 10.000 NOK per person (ungefär lika mycket i SEK) förutom kostnaden för mat och marktransport. :)

Widerøes Norge Rundt-billett
Pris: 4.590 NOK per person
Reiseperiode: 20. juni t.o.m. 29. august 2016.
Norge Rundt-billetten med Widerøe | Widerøe


Eventuell diskussion om SAS EuroBonus Segment Run med Widerøe, hänvisar jag er till andra tråden.
SAS EuroBonus Segment Run med Widerøe på Norge inrikes flygningar | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 
Last edited:

johansch

Medlem
Scandic beställningsprocess lämnar en del att önska.

1. Boka första natten online och betala 7980 NOK. Ej återbetalbart.

2. Ring deras kundtjänst för att boka de övriga 12 nätterna, dock "Tilbudet gjelder ikke block-out dates. Det er et begrenset antall rom tilgjengelig per hotell."

Köpa grisen i säcken? :)
 

olo

Medlem
Med tanke på den låga norska kronan så är nog en Widerø-tur mer lönsam än någonsin. För tre år sedan var det +25% på priserna.
förutom kostnaden för mat och marktransport. :)
Och matkostnaden är ju inte att oroa sig för. Det är ju bara att ta med matpakke hemifrån! ;)
 
Toppen