Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Snörök

Medlem
Jag försökte igen och blev nekad. Svaret löd:
Jag kikade lite på ditt konto och det verkar som du faktiskt redan har blivit uppgraderad tidigare (Mars 2014). Tyvärr så erbjuder vi endast statusmatchningen en gång till våra medlemmar.

Ha en fortsatt fin dag!
 

Andreas.Net

Medlem
Jag försökte igen och blev nekad. Svaret löd:
Jag kikade lite på ditt konto och det verkar som du faktiskt redan har blivit uppgraderad tidigare (Mars 2014). Tyvärr så erbjuder vi endast statusmatchningen en gång till våra medlemmar.

Ha en fortsatt fin dag!

Jag fick ett annat svar, dock kan ju det bero på att jag blev matchad nu för första gången och kommer bara ha det fram till februari och det ju lite kort tid om vill kunna återkvalificera sig
 

Jensik

Medlem
Jag försökte igen och blev nekad. Svaret löd:
Jag kikade lite på ditt konto och det verkar som du faktiskt redan har blivit uppgraderad tidigare (Mars 2014). Tyvärr så erbjuder vi endast statusmatchningen en gång till våra medlemmar.

Ha en fortsatt fin dag!

Hmm intressant, det verkar vara som att vissa för OK på detta och vissa inte. Jag skulle testat igen. Skicka ett nytt mail på engelska eller ett annat icke skandinaviskt språk denna gång och se om det går bättre. Kan ju varit en som haft en dålig dag som svarade på ditt mail.
 

agehall

Medlem
Tekniskt sett är det nog helt korrekt. Det är inte längre en dokumenterad förmån att EBG (eller högre) ska få CCG. Detta är en av anledningarna till att jag köpte aktier istället - då slipper man godtycklighet.
 

Alster

Medlem
Fick precis besked samt uppdaterat konto efter min begäran av status match mot EBG:

CCG till och med Feb 2018! Hjälpte nog att jag redan haft tre stays på olika Radisson Hotell i år samt några i slutet av förra året. Otippat att få ända fram till 2018. Bara att tack och bocka!
 

JimLov

Medlem
Även här blev det status match med EBG till CCG Elite.
"Bara" till February 28, 2017.
Men det passar bra då jag ska på ett gäng resor och då fokuserar jag på CC-hotellen.
 
Toppen