Senaste nytt

SAS Inrikes, hur tätt inpå avgång kan jag byta plats?

jonten

Medlem
Flyget lyfter 1935, jag ser nu att min rad blivit full men det finns mycket ledigt längre bak.
Jag är incheckad och sitter i loungen, typ 1910 borde de flesta checkat in. Kan jag byta plats då via SAS hemsida utan problem?
 

FF#1

Medlem
Antingen går det eller så går det inte. Inget du får skit för.
Brukar byta rätt sent i bland. Dock så verkar det inte gå efter gaten öppnar.
 

Wendestam

Medlem
Har provat att byta plats i appen tätt på avgång, men jag tror de stänger den möjligheten i samband med att incheckningen stänger = 30min innan avgång.
 

jonten

Medlem
Fan fan, provade med 33 minuter kvar. Valde ny plats. Fick felmedd och sen ser jag ingen plats längre. Där fick jag för att jag var modig..
  • Anledningen till att en eller flera platser nedan inte har tilldelats beror på att flygbolaget inte släpper platser för minst ett flygsegment vid den här tidpunkten. (4631 - 4360 - 68202)
  • Din bokning är bekräftad men dina specialönskemål kunde inte bekräftas för dessa flighter. (4609)
Få bli till att jaga personalen och få en bra plats manuellt.
 

fcx

Medlem
Fan fan, provade med 33 minuter kvar. Valde ny plats. Fick felmedd och sen ser jag ingen plats längre. Där fick jag för att jag var modig..
  • Anledningen till att en eller flera platser nedan inte har tilldelats beror på att flygbolaget inte släpper platser för minst ett flygsegment vid den här tidpunkten. (4631 - 4360 - 68202)
  • Din bokning är bekräftad men dina specialönskemål kunde inte bekräftas för dessa flighter. (4609)
Få bli till att jaga personalen och få en bra plats manuellt.

Testa i appen
 
Toppen