Senaste nytt

Inofficiell BC träff i Dubai/Abu Dhabi maj

Magnus_K

Medlem
Hej Alla,

Jag kommer vara i Dubai/Abu Dhabi senare delen av maj och tänkte kolla om någon annan är på plats så vi eventuellt styr en inofficiell BC träff om intresse finns.

Magnus
 
Jag kommer troligtvis (med 85% säkerhet) att vara i Abu Dhabi under den andra halvan av maj. Har inga detaljer ännu så jag vet inte hur min tillgänglighet kommer att se ut. Har jag möjlighet så träffas jag gärna.
 

Magnus_K

Medlem
Har nu bokat min vistelse i Abu Dhabi.
Kommer den 18:e och åker vidare den 28:e till Dubai för mer semester :)
 
Tyvärr så har det hänt en del saker på arbetet som innebär att det inte blir Abu Dhabi för oss i maj. Det verkar inte bli förrän i början av augusti, och då med en överhängande risk att det blir utan mig. :( Jag ska ju till Skellefteå. :) Nerköp? Njae, jag har ju inte varit i Skellefteå på typ 20 år, så det ska ju bli kul. :):p

Så, från 85% chans i maj till 0% och att överhuvudtaget komma till AUH är nog nere på 5%. Sorry. :(
 

Magnus_K

Medlem
Tyvärr så har det hänt en del saker på arbetet som innebär att det inte blir Abu Dhabi för oss i maj. Det verkar inte bli förrän i början av augusti, och då med en överhängande risk att det blir utan mig. :( Jag ska ju till Skellefteå. :) Nerköp? Njae, jag har ju inte varit i Skellefteå på typ 20 år, så det ska ju bli kul. :):p

Så, från 85% chans i maj till 0% och att överhuvudtaget komma till AUH är nog nere på 5%. Sorry. :(
Sådant händer, vad vore affärsresandet utan förändringar?:)
 
Toppen