Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

ludde

Medlem
Är det någon som lyckats boka open-jaw? Får varken bra priser eller tillgänglighet...

Jag bokade open-jaw ARN-DOH-BKK, SIN-DOH-ARN i september på Expedia. Business för 8715 SEK. Sökte efter tillgänglighet på ITA Matrix först (observera att där ser man samma högre priser som på Qatar:s hemsida, som på min biljett låg c:a 2,8k högre, ~11500 SEK).
 

inka

Medlem
Japp då var det bokat och klart för strax under 18 000 för 2 pers i business, bra flygtider med korta mellanlandningar.

- Jag som då aldrig flugit business, vad har man för förmån som businessresenär förutom sin bokade stol på flyget?

- Gällande lounger så förstod jag att man hade gratis access till Qatars lounge i Doha, räcker det med att visa biljetten eller hur kommer man in? Har man även gratis tillträde till lounge på Arlanda och i Bangkok?

- Ja ni ser, kan inget om detta, men ska bli så himla najs att få prova på buiness, tar gärna lite tips från er som brukar åka denna klass :) Tack på förhand!
 

oxxax

Medlem
Då var det bokat en vända till Thailand för hela familjen, men hur går man tillväga för att välja platser om man har köpt genom Flygstolen? För 95 spänn skulle man kunna välja, men det framgår inte hur.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

henkedio

Medlem
Hittar löjligt billigt till Bali i ekonomi för 3850 kr t/r på Supersaver i november, vi har vid den tidpunkten en bebis på 1½ år och vår tanke är att hon ska ha eget säte. Dock verkar det som att de flesta byråer väljer automatiskt barn i knä när man skriver in ålder (under 2 år). Finns det någon sida där man kan välja eget säte när man bokar?
 
Japp då var det bokat och klart för strax under 18 000 för 2 pers i business, bra flygtider med korta mellanlandningar.

- Jag som då aldrig flugit business, vad har man för förmån som businessresenär förutom sin bokade stol på flyget?

- Gällande lounger så förstod jag att man hade gratis access till Qatars lounge i Doha, räcker det med att visa biljetten eller hur kommer man in? Har man även gratis tillträde till lounge på Arlanda och i Bangkok?

- Ja ni ser, kan inget om detta, men ska bli så himla najs att få prova på buiness, tar gärna lite tips från er som brukar åka denna klass :) Tack på förhand!
Du har tillgång till lounger på ARN, DOH och BKK. Glöm inte att be om Krug i Doha... Och glöm inte att njuta! :)
 
Toppen