Senaste nytt

Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

cnord

Medlem
NIce one :) aldri fått brukt Diamond statusen til noe nyttig egentlig, kun en gang i Amsterdam under IBE messen når prisene var så høye at vi booket BW ved Leidseplein. Hadde egentlig fått rom i kjelleren faktisk hehe, viste diamond kortet og fikk et vanlig rom lenger oppe i bygningen.
 

jerixon

Medlem
Vi vet ju inte om han får poäng ännu! Vissa statusförmåner kan man ju fortf få, men poäng har jag aldrig fått på sådana bokningar via tredjeparts
 

cnord

Medlem
BW rewards gir ikke poeng på tredjeparts bookinger, står i reglene her..
 

Attachments

  • Skjermbilde 2016-01-15 kl. 14.46.30.png
    Skjermbilde 2016-01-15 kl. 14.46.30.png
    149,6 KB · Visningar: 483

ARNBER

Medlem
Tack för åka grattishälsningar :) bara så att ni vet, jag bryr mig inte om poäng hos BW. Prioritera komfort men jag återkoppla om jag få poäng emery inte.
 

Henrik_B

Medlem
Bra perk! Blev inbjuden på ett familjeevent idag i på Capital Hotel i Årsta. Uppträdande av Clown och ansiktsmålning av barnen mm. Någon som var där?
 
Tro det eller ej, tillslut hände det! Nu ska ni få höra.

Som många av er redan vet är jag inte särskilt nöjd med BW:s Diamond-recogniton för oss 30+ stayers. Så tänkte avsluta min relation med den här kedjan och bokade en natt för mina sista 20K points.

Kommer till hotellet, blir direkt bemött med ett vänligt "I guess you are Mr Cedergren", checkar in snabbt och beviljas late check out utan "I have to call manager" och annat dravel. Spänning i hissen upp, hörnrum, jaaaa - måste vara det största rum detta hotellet hade! Och dessutom denna trevliga lapp, en god smoothie (hör på nu sas) i kylen samt en flaska vatten på nattduksbordet.

b2b6c14e2c3b19172b4683574ee8d9fe.jpg


Efter en god natts sömn gick jag ner till frukosten. Frågar om betalning (€15 står det tydligt i bokningen) men får till svar "you dont have to pay for breakfast, sir". Dessutom ingen städare som störde och knatar in i rummet omedveten om late check out mellan kl 12-15.

Vad är detta? BW? Dom fick en sista chans och dom tar den. +30 nätter utan någon recogniton och nu helt efter manualen plus extra. Kanske beror på att jag är i Tyskland och Hamburg :)
 

erc

Medlem
Ser fram emot att se hur BW Diamond uppmärksammas i morgon på Best Western Premier Incheon. Aldrig någonsin fått någon som helst recognition innan...
 
Toppen