Senaste nytt

Ny Club Carlson kampanj, bo sju nätter och få 20K poäng

Elias

Medlem
Inge vidare kampanj men bättre än inget iallafall:)
Bo from igår fram till sista mars. Gäller som vanligt bara för helt betalda stays och verkar gälla på alla hotell. Gäller bara för Elites, men förmodar att alla är det här ;)
Om det är någon som är Red så har dem ett annat erbjudande som jag kan länka till isåfall.
Stay 7 Nights, Earn 20,000 Points
 
  • Gilla
Reactions: fcx

FFlash

Medlem
Pass. Efter devaluering är 20k points näst till nothing. 7 nätter? Det fanns ju tidigare bättre points för 2-3 nätter man kunde klara på en 2-4-1 eller 4-4-2.

Med tidigare bra promo var det helt okej, men nu på sistone har CC gått ner rejält.
 

niksal

Medlem
Tack för tipset, hade inte sett detta! Månne de tre nätter jag började på måndag räknas då jag registrerade mig nu? 20k tar jag gärna emot.
 

cnord

Medlem
Fikk mail, der var det 10000points for 2 stays, 20000points for 3+

Vet ikke om den er i tillegg til denne eller hva?
 

FFlash

Medlem
SIlver elite kun, nettopp satt ned så jeg akkurat nå. Får sende inn bilde av EBG kortet så jeg blir gold elite igjen.

Jag kunde inte heller re-kvala så jag ska bli red för i år. Kontot visar Guld, antar tills mars-16. Jar dock inte ännu fått ett erbjudande på 7 nätter eller 2,3 stays, men jag signade upp på länken nedan och fick bekräftelse även om jag är alltså Guld medlem idag.

her er en link, kan jo prøve å signe opp her istedet:
2 Stays, 10k Points
 
Toppen