Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Hej hej. I CPH i väntan på DY417 mot ARN och sedan SK026 mot UME. Någon som kan gästa i CPH?

Kan nog bli svårt eftersom det krävs priority pass eller liknande för att kunna gästa in dig. Du kan nog lika gärna betala in dig i någon av tredjepartsloungerna eftersom jag tror det är samma pris om du blir "gästad" eller köper in dig.
 
Tjena från Madrid T4 Iberia Vip Lounge Dali. Bästa med loungen är vilrummet med sköna soffar/sängar man kan slagga i utan att fråga i receptionen, bara att ta en plats (jfr TK:s på IST). Frukosten är väl egentligen typisk sydeuropeisk men müsli var gott efter 14 dagars frånvaro
 

Pixel

Medlem
Första gången i The Loft i Bryssel. Väldigt avspänd och lugn lounge så här på fredagen.

Provade Tanzanite lounge i Dar es salaam igår och det var ingen jättehit förutom att komma bort ifrån de 30 graderna som var i avgångshallen.
 

Timotey

Medlem
image.jpeg
Hälsningar från SAS guld lounge Arlanda
 

Glenn E

Medlem
;)För en gångs skull ingen lounge.

Är på Ngurah Rai flygplatsen på Bali och ska åka till Jakarta med Garuda i ekonomiklass.
Jag har kört bil i 3 timmar från Lovina Beach för att komma hit.
På vägen hit stannade jag utanför Bedugul på cirka 1000 meters höjd med fantastisk utsikt över en vulkansjö.
Vägen dit var så brant så jag var tvungen att köra på ettans växel ibland.
Ingen barnlek för vägen var smal och just innan mig hade en annan bil råkat köra utför ett stup.:(
image.jpg
image.jpg
image.jpg



Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen