Senaste nytt

Radisson Bali Tanjung Benoa har öppnats och det kostar endast 15.000 poäng per natt

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2015-01-08

EDIT: Club Carlson har uppdaterat poängsumman för award night. Numer kostar det 15.000 poäng per natt.

---
Sedan oktober 2015 Ramada Resort Benoa Bali ägs av Rezidorgruppen och hotellet öppnades som Radisson Bali Tanjung Benoa i 2016-JAN-01.

Screenshot20160107_02.png


Travel Daily Asia skrev:
Carlson Rezidor opened its first two Radisson hotels in Bali on 1 January 2016.

The former Ramada Resort Benoa Bali has now been rebranded as the Radisson Bali Tanjung Benoa, while the Ramada Resort Camakila has become the Radisson Bali Legian Camakila. The conversions form part of the multi-property deal that Carlson Rezidor signed in October 2015.
Radisson makes double entry into Bali | Travel Daily Asia

Det som är extra bra med detta hotell är, att det kostar endast 9.000 poäng per natt vid award night och dessutom ingår det frukost även vid award night bokning. :)
Kod:
CATEGORY 1 / 9,000

ASIA & THE PACIFIC

Radisson Bali Tanjung Benoa 	Bali	 Indonesia 	9000
Redeem points for free award nights

Screenshot20160107_01.png


Jag har inte varit Bali men 9.000 poäng per natt på ett fyrstjärnigt hotell i Bali och inkl. frukost för två personer anses som en bra deal!
 
Last edited:

Alf

Medlem
Det är ju ganska billigt om man inte har poäng och vill betala med pengar.

Hur är området hotellet ligger i? Det finns ju vissa beacher man skall undvika på Bali.
 

Dr. Miles

Expert
  • Gilla
Reactions: Alf

rob74

Medlem
Det tipset tackar jag för!
Håller på att leta lite resor för att fly undan kylan och detta skulle ju kunna bli ett alternativ.
Gäller bara att hitta en rolig rutt dit med hjälp av EB-poäng också...
 

rob74

Medlem
Någon som har erfarenhet av Bali under senare halvan av januari?

-37 i Kiruna idag var ingen höjdare direkt, så jag började kolla upp resor...

Det är ju regnperiod, men jag har läst en del positivt ändå.
Har hittat en riktigt kul resa dit för poäng. Men man vill ju inte regna in på hotellet.
 
Toppen