Senaste nytt

Hilton MVP-rate -

Maja

Medlem
Hejsan!

Har bokat MVP-raten förut, men nu står följande att läsa:

MVP PROGRAM HHONORS NUMBER AND SPORTS AFFILIATION ID REQUIRED FOR BOOKING AND CHECK IN.

Vad tusan är detta? Kan jag inte boka MVP-raten längre? Någon sportklubbs-id har jag ju inte...
 

fcx

Medlem
Man verkar ha gjort om reglerna. Nu står det tydligt att det bara gäller för medlemmar i respektive organisation. Tidigare räckte det att vara "supporter".
 

Maja

Medlem
Så nu är frågan vad tusan man gör. Jag gjorde nämligen en ny bokning då priset sjunkit på mitt bokade hotell i NYC nu den 26/1. Jag har ett rum bokat men till högre rate $103 i jmf med nu $87 per natt. Den första bokningen jag har gjort så stod det INGENTING om att man var tvungen att vara med en idrottsklubb etc.

Gah, sånt här gör mig smått galen.
 

agehall

Medlem
Exakt. De har ändrat reglerna så nu måste du vara medlem i någon sportförening för att få nyttja den. Trist, men vill man använda den är det bara att spela enligt reglerna. Jag skulle inte chansa på att använda en rate jag inte har credentials för att få använda.

Har du aldrig funderat på att gå med i Motormännen..?
 

Maja

Medlem
Visst tusan har jag tänkt på att gå med i AAA och det lär vi nog göra igen inför sommarens USA-turné.

Frågan är bara hur de tolkar sportförening - har ju alltid mitt gymkort! ;)

Skämt å sido, frågan är hur min första rate som jag bokade med MVP-koden INNAN de ändrade står sig. Då var det ju bara Hhonors-medlemskap som krävdes och det har jag ju.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerixon

Medlem
Har även jag uppmärksammat detta, men flera har använt den efter ändring utan problem vad jag kunde läsa mig till i en annan tråd.
 

jerixon

Medlem
har bara bott på Hilton Diagonal. Antar att du menar det vid stadion? Men om det är Diagonal så tycker jag läget är lite off. Bra service och upgrades dock med fräscht poolområde, men det är ju bara intressant i rätt säsong så att säga.

Jo, men nu finns det en risk att man åker dit. Det gjorde det inte tidigare.

Därför jag tvekar också att använda denna rate i framtiden. Svårt att definera vilken sorts ID som krävs dessutom
 
Toppen