Det er ikke det vi snakker om, men selvsagt. Da er det SAS som skal snakke med Monkey Group. Det har ikke noe med SK IT å gjøre. Like lite som det har noe med webutvikler-apparatet rundt bc.se som er ansvarlig for produktutviklingen av en forumprogramvare hvis man benytter seg av slikt (f.eks invisionboard). Da er det Jason (eller hva han eiern heter igjen) som må snakke med programvareutviklern og enten si det er for dårlig produkt og/eller endre produktleverandør.
Jag rekommenderar dig att läsa vad vi andra har skrivit innan du börjar argumentera (så lång är ej denna tråd).
@henke12 ,
@telelina och flera andra av oss har skrivit att vi varken kan få upp bokningarna på flysas.com eller i appen, samt att vi har kontaktat SAS om detta problem och då fått samma standardsvar av EBsupporten.
Då SAS sköter incheckningen för flertalet bolag på ARN, slussas man vidare till flysas.com hemsida när man försöker checka in via LHs, LOTs och andras appar, dvs det går inte att få något digitalt boardingkort, då SAS ej finner bokningen.
Som kunder till SAS önskar vi såklart att få detta åtgärdat och inte bara ett standardsvar av dem, därför startade
@telelina denna tråd.
Som
@Agö skriver är det upp till SAS att lösa detta, vi ska varken behöva kontakta Altea eller någon annan än SAS för att få detta löst.