Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Jay

Medlem
Verkar det gå att urskilja några kriterier kring vilka som har fått erbjudandet? Jag har aldrig fått några av dessa erbjudanden sedan jag blev medlem i EB. Kan det gå att "fråga" sig till det?
 

Timpa

Medlem
Kollade igenom min indox, och tycks aldrig få mail av SAS annat än bokningsbekräftelser. Kan det ha något med att man inte prenumererar på SAS nyhetsbrev? (http://www.sas.se/erbjudanden/nyhetsbrev/)
Ja, jag signade upp mig igår. Hade exakt likadant.

Verkar det gå att urskilja några kriterier kring vilka som har fått erbjudandet? Jag har aldrig fått några av dessa erbjudanden sedan jag blev medlem i EB. Kan det gå att "fråga" sig till det?
Nej, jag gjorde ett försök. Meeen du kan alltid testa.
 

ekf

Medlem
Bokade precis GOT-CPH/ARN-OSL-BOO T&R, men nu blev jag osäker på om det är vändande kärra. Någon som har insikt i hur det brukar se ut i Bodö? Ankommande SK4106, avgående SK4111.
 

The Sage

Medlem
Måste resorna bokas innan årsskiftet eller är det bara val av challenge som ska göras dessförinnan? Har potentiellt en jobbresa under februari att "nyttja" i sammanhanget där exakt datum ej fastställts än.
 

Jay

Medlem
Fick svar av chatten(som kanske inte är den mest pålästa alla ggr) men som kännde till erbjudandet i detta fall. Frågade om de kunde bjuda in mig, därav första meningen. Så än tycks det inte vara helt kört om man inte redan fått erbjudandet!

SAS Customer Contact Center: I can not invite you. The first batch of invites was extended on the 21st of December. The next will be on the 28th. If you do not receive an email on either occasion, then you have not been elected to participate in the campaign.
 
Måste resorna bokas innan årsskiftet eller är det bara val av challenge som ska göras dessförinnan? Har potentiellt en jobbresa under februari att "nyttja" i sammanhanget där exakt datum ej fastställts än.
Bara resorna görs mellan datumen för kampanjen så spelar de absolutningen roll när du bokar!
 
Toppen