Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Joshua

Medlem
Jag tycker detta erbjudande är lite skevt...

Anta vår nyårsutmaning att göra: 5 t/r resor med SAS mellan 8 januari och 29 februari 2016 – så har du chans att tjäna 10 000 Extrapoäng utöver din normala bonus.

Kalla mig bitter men blir lite sne för att summan är detsamma för alla men olika insatts...
 
A

Aurora

Guest
Kalla mig bitter men blir lite sne för att summan är detsamma för alla men olika insatts...

Nå er jeg naturviter, men ... selv med cand.mag i science skjønner jeg dette beror på markedsøkonomiske(?) aspekter: en kunde som flyr skikkelig mye og det veldig ofte, vil ikke gi noe merkjøp hvis man lokker med bonus for noen få flights. Derimot kan han lokkes hvis han uansett kommer til å fly 8 tur/retur, til å ta den 9.ende han egentlig ikke hadde tenkt å ta. Det er poengløst å tilby 30,000 poeng for 3 tur retur om vedkommende statistisk har gjort 6 tur/retur de siste 5 årene i løpet av januar - februar. Du skaper null merkjøp da.

Men for de kundene som man ser flyr lite, så tenker man at noen få flighter før bonus gir en merkjøps-effekt. Disse ville kanskje ikke kjøpt noen flighter, hadde det ikke vært for "gulroten".

Merkjøp, er det ikke det det heter? Noe ala det iallefall :) Makes sense, dontchathink? Men jeg skjønner det føles bitter. It, too, makes sense :p
 

Impendill

Medlem
Fanns det någon klarhet i om segmenten räknas?

Dvs förra året flög jag Got-Arn-Osl-Txl-Arn-Cph-Got och fick det som 3 t/r.
Gäller samma denna gång?
 
När kommer ni vara i loungen på LHR? Funderar på att haka på den 7 feb....?
Dom kör hela dagen... Ut med första planet från Arlanda och hem med sista så typ mellan 09:30 till 20:45 ish!

Fanns det någon klarhet i om segmenten räknas?

Dvs förra året flög jag Got-Arn-Osl-Txl-Arn-Cph-Got och fick det som 3 t/r.
Gäller samma denna gång?

Det finns redan någon som fått en print från chatten att segment gäller, dock bör de nog va samma mellanlandning på hemresan som ut.. Allt ARN-CPH-TXL-CPH-ARN och inte ARN-CPH-TXL-OSL-ARN.... Fast de vet vi inte klart ännu.
 
Toppen