Senaste nytt

Kommande reserapport Göteborg - Söderhavet T/R

Impendill

Medlem
image.png

Här är i allafall 2 halva med på bild:)
 

GVA380

Medlem
Trevligt att följa resan! Muscet Cove resort... minnen återkommer! Där tillbringade jag flera tillfällen i mitten av 80-talet, dock har det hänt en hel del med resorten, marinan fanns inte då bla, utan det var ankring i viken som gällde. Flög alltid med Sunflower Airlines med en Britten-Norman Islander från Nadi, händelserika landningar på den korta gräsbanan inkluderande punktering.
 

Impendill

Medlem
Kul att du varit här för 30 årsedan:)
Hade varit spännande att landa på den banan. Jag tänker, missar man får man väl sig ett oönskat dopp.. Kan väl inte vara så farligt..
 

Thornado

Medlem
Jag har en hatt från Muscet Cove. Bodde på samma ö, men på resorten Plantation Island (på andra sidan "flygplatsen") 2011. Även jag var där för ett bröllop, dock inte mitt eget.
 

Impendill

Medlem
Idag är sista dagen för oss på Malololailai. I morgon åker vi till Nadi för att bo på Sheraton i två nätter och också fira jul där.

Det har varit en härlig vecka med underbart väder och fantastiskt vackra vyer.

Vattnet har varit så där kristallblått som man bara ser på bild. Kan inte komma på något annat som slår vattnet här.
Det är möjligtvis stranden på boracay eller korallrevet runt Noa Noa utanför Palawan som kan konkurrera.

Här är några bilder som avslut på första delen av resan:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


image.jpeg
 
Toppen