Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Harnos

Medlem
Trodde aldrig jag skulle få någon glädje av mitt "värdelösa" Best Western Diamond kort, har aldrig renderat i något alls när jag använt det hos BW själva, aldrig en uppgradering eller ens en extra vattenflaska men nu small det till och gav mig HHonor Diamond istället vilket jag vet att jag kommer att få glädja utav :)
Var HHG när jag matchade och hela proceduren tog bara några timmar från att jag skickade in förfrågan tills jag var HHD.
 

rogeks

Medlem
Skickade in igår kväll till Hilton och försökte statusmatcha mitt Le Club Accor Platinum till Hilton Diamond. Döm om min förvåning när jag redan idag på morgonen hade svar från Hilton där dom gratulerade mig till Diamond status. Makalöst snabbt, Tack Hilton!!
 
Fungerade för mig. Matchade Nordic Choice Gold -> Best Western Diamond -> Hilton Honors Diamond. Var HHG sedan tidigare.

För ditt BW Diamond, hade du ett fysiskt kort som du bifogade som bild på eller tog du en skärmdump? Eller finns det ett medlemskort på BW:s hemsida som går att pdf:a eller göra till bild där namn och status framgår, liknande som finns på Hilton och Club Carlson?
 

PYRZ

Medlem
Skickade in bild på Le Club Accor Platinum kortet (som jag fick som aktieägare som senare försvann som ni vet om) och fick svaret att de ville ha skärmdump!? Har jag bara haft otur eller har de lärt sig att många inte har kvar statusen egentligen och vill ha bevis i form av skärmdump?
 
D

Deleted member 4140

Guest
Dum som jag var så hade jag skrivit mina två mellannamn då jag blev medlem i Accra för ett par år sedan så det står PCP Efternamn på mitt kort så personen i fråga har bett mig om ett kort där mitt för och efternamn står med för att kunna godkänna en status match.

Nåja jag får överleva utan Diamond för den här gången och inse att mellannamn på medlemskap bara ställer till med problem.
 
Toppen