Senaste nytt

Vilket flygbolag ska man välja till Miami i business?

John Mack

Medlem
Jag håller på att hjälpa min föräldrar med en bokning av en resa Stockholm-Miami i mars (8-25:e). De vill flyga business (max ett byte) och priserna är likvärdiga (21-22 000). Vilket bolag skulle ni välja?
 

trekker

Medlem
Jag skulle vanta ett par dagar/veckor och boka i julrean som borde komma, tror du kan fa for ner mot halva priset med lite tur. Vilket bolag kan jag inte svara pa, aven om jag kollar pa samma destination och da med BA.
 

Alf

Medlem
Jag skulle också välja American Airlines eftersom dessa flyger med B77W både på utresan och hemresan. Det avgår från LHR 2 ggr per dag mitt på dagen och båda turerna är med B77W.

Priset jag fick upp på billigaste C biljett från ARN var $ 2500 per biljett t o r.

Själv kommer jag att vänta till SAS börjar flyga på MIA men det dröjer ju till hösten.
 

MegaFlyer

Medlem
Fick just kampanjmail från Air France och KLM och du borde kunna ta dig till Miami under 17kkr med byte i Amsterdam eller Paris. AF körde A380 vissa dagar om jag inte minns fel. Båda bolagen borde har nya superfina kabiner (flatbed såklart) på sträckan.

Skulle akta mig för business på Iceland Air om det inte hänt mirakel i Saga Class. KL och AF spelar i en helt annan liga med deras C-produkt.

Kul att SAS också är med i matchen. Undra vad priset för en direktplåt i business kommer att landa på?
 
Toppen