Senaste nytt

Prag Hotell?

011430121

Medlem
Hilton Old Town, bra läge gång avstånd " till allt" om du har till gång till lounge så är den trevlig med personal som har koll på att du skall trivas och ger perfekt service, bästa Hilton i Europa jag bott på.
 

Ricci

Medlem
Jag bodde på Intercontinental förra året (1natt) och blev uppgraderad till juniorsvit (som AMB).
Jag tyckte hotellet var helt ok (spenderade bara lite tid i loungen och satt och arbetade i rummet nästa dag.
Nästa gång jag åker till Prag kommer jag bo där igen.
20140730_145031.jpg
20140730_145303.jpg

Min svit låg högst upp till höger med utsikt över floden.
20140730_125237.jpg

20140730_125256.jpg

20140730_125929.jpg

Lite utsikt från sovrummet.
 

Lollet

Medlem
Helt klart Radisson Alcron! Bodde just en natt där, servicemässigt var det bästa hotellet jag bott på i Europa. Läget tycker jag dessutom är helt perfekt. Åkte förbi både Hilton och Intercontinental idag och tycker inte att deras läge är lika bra, men det beror ju så klart på vad man vill ha nära till.
 

Mike@GOT

Medlem
Jag har bott på det nyare Hilton-hotellet, vars namn jag inte kommer ihåg. Utmärkt service i loungen och helt klart det bästa Hilton-hotellet jag bott på, så oavsett om du väljer det eller Hilton Old Town lär du få en bra vistelse.
 

nilsson

Medlem
Helt klart Radisson Alcron! Bodde just en natt där, servicemässigt var det bästa hotellet jag bott på i Europa. Läget tycker jag dessutom är helt perfekt. Åkte förbi både Hilton och Intercontinental idag och tycker inte att deras läge är lika bra, men det beror ju så klart på vad man vill ha nära till.

De har en utmärkt restaurant om man är ute efter lite mer experimentell matlagning. Läget är väl en bit ifrån de hottaste områdena, men det kan vara skönt när det är turistsäsong. Själv brukar jag bo på Sheraton två kvarter bort. De har nyligen uppgraderat sin club lounge och serverade bra mat och lokala viner när jag var där i sommar. Takbar på sommaren.
 
Toppen