Senaste nytt

Cash upgrade i service disken

SNIFF

Medlem
En post-it lapp jag fotograferade i smyg i SAS-lougnen på ARN avslöjar följande för långhål:
UG PENGAR
M=>Y 1999:-
Y=>C 2499:-
M=>C 4499:-

UG POÄNG
M=>Y 15.000
Y=>C 25.000
M=>C 40.000
ImageUploadedByTapatalk1449583989.700637.jpg
 
Last edited:

pswe

Medlem
Ja, det verkar vara så det ligger till, dock värt 1999 att sitta i plus istället för go tycker jag.
Enligt service disken skulle de sänka priserna ytterligare framöver, får se hur det blir med det.
Vet inte om priset kanske har varierat redan tidigare, men fick sms-erbjudande ikväll om att flytta från plus till business för 1999 SEK på morgondagens 945.
 

Filip

Medlem
Jag åker GOT-ARN-HKG om några veckor för fösta gången i GO med SAS. Någon som vet om jag kan göra en förfrågan om uppgradering redan vid incheckning på GOT eller måste jag vänta till ARN?
 

pswe

Medlem
Jag åker GOT-ARN-HKG om några veckor för fösta gången i GO med SAS. Någon som vet om jag kan göra en förfrågan om uppgradering redan vid incheckning på GOT eller måste jag vänta till ARN?
Har inte testat GOT själv men från CPH kan de hjälpa till att lägga in en kommentar i systemet, sen är det inte säkert att den blir läst, så besök vid transfer desken på Arlanda är nog oundvikligt.
 
Toppen