Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

D

Deleted member 4140

Guest
Vi får se på torsdag då jag far hem från Tokyo, har slutat förvänta mig något från SAS sen de senaste resorna ...:)
 

palmen

Moderator
Fick ingen courtesy upgrade på varken utresa eller hemresa på senaste Hong Kong resan nu i helgen.
Det fanns gott om platser ledigt i plus på båda flighterna och economy var inte heller fullt.
2 andra personer hade dock fått courtesy upgrade på utresan. Lite mystik runt detta i och med att flera rapporterat om att man fått courtesy upgrade på två utresor efter varandra.
 

SinMal

Medlem
Fick ingen courtesy upgrade på varken utresa eller hemresa på senaste Hong Kong resan nu i helgen.
Det fanns gott om platser ledigt i plus på båda flighterna och economy var inte heller fullt.
2 andra personer hade dock fått courtesy upgrade på utresan. Lite mystik runt detta i och med att flera rapporterat om att man fått courtesy upgrade på två utresor efter varandra.
På ett sätt vore det bra att få veta hur det funkar på riktigt, genom att SK gör det till en officiell förmån för EBD...
 

Flood

Medlem
Fick ingen courtesy upgrade på varken utresa eller hemresa på senaste Hong Kong resan nu i helgen.
Det fanns gott om platser ledigt i plus på båda flighterna och economy var inte heller fullt.
2 andra personer hade dock fått courtesy upgrade på utresan. Lite mystik runt detta i och med att flera rapporterat om att man fått courtesy upgrade på två utresor efter varandra.

Jag fick ingen courtsey på tillbakaresan från HKG, men det fick mitt resesällskap (med mejl från atocph). Mystiken tätnar...
 
Toppen